Spidermantårta igen

Bara ett par bilder till på tårtan jag gjorde förra veckan så att han är förevigad ordentligt…

Innehållet är en helt vanlig prinsesstårta med hallonsylt och glasskräm.


5 svar so far »

  1. 1

    jea said,

    Helt fantastisk!!!!!!

  2. 2

    johannapanna146 said,

    superfin!!

  3. 3

    Solveig said,

    Galet vad fin din spiderman-tårta är!

    • 4

      anna said,

      Tack så mycket =)

      I helgen tänkte jag försöka beställa mina fina bokstavsformar jag fick utav dig, jag har inte kommit mig för det än tyvärr.
      Sen hoppas jag få baka lite mer tårtor 🙂

      Kram

  4. 5

    Lotta said,

    Hej, suoerfin tårta, hur fick du till det röda? Vill göra en lika dan tårta på söndag till min son. Hur gör jag röd marsipan? Är det choklad du använt till det svarta spindelväven? Kram Lotta 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lämna en kommentar